Kızlar merhaba. 36+1 im. Her kontrolde ultrason sırasında düz yattığımda tansiyonum düşüyor ve tüm gün toparlayamıyorum. Öyle böyle bir düşüş değil bulantı kulak uğultusu karanlık görme yarı bilinç kaybı ve bu düşüş anlık oluyor. Doktorum endişeli ve de beni korkutmamak için hafif gülerek seni nasıl normal doğurtucaz bu tansiyonla dedi. Beni de bir endişe sardı. Sırt üstü yattığım an düşüyor. Bu durumu yaşayıp normal doğum yapan var mı acaba ? Nolur var diyin 😕😕