Arkadaşlar 3 gün önce kürtaj oldum bebeğimin kalbi atmadığı için bebeğim 6 haftada durdu gelişmedi sağlıksız gebelik dedi doktorum patalojiye sonuç gitti bakalım hayırlısı inşallah temiz çıkar peki en çok merak ettiğim konu kürtaj sonrası aşırı bi kanamam olmadı o gün içinde oldu birdaha yoktu kürtaj dan ne kadar süre sonda adet görülüyor sizce ? Bende birde polikistik over sıkıntısı var adet görmücem diye çok korkuyorum