Merhabalar.
Adet gecikmemden 3 4 gün sonra 3-4 kez test yaptırdım ve ve silik çizgi çıktı. En sonunda doktoruma gittim ve hamile olduğumu öğrendim. Ultrasonda kesemi göremedim ama boşluk olduğunu gördüm. @Doktora bu sebebi sorduğumda bir hafta daha beklemem gerektiğini ve tekrar kan testi vermem gerektiğini söyledi. Gebe olduğumu öğrenmeden önce sigara ve alkol kullanıyordum ama artık kullanmıyorum. Sadece değerimin düşük çıkması beni endişelendiriyor. Aramızda bunu daha önce deneyimlemiş nedenlerini sebeplerini bilenler var mı? 😢
1.
`