Muko Mrb hanımlar 30+2 haftayım. Çok aşırı midem yanıyor ne önerirsiniz soguk süt, salatalık, su hç fayda etmedi
Elfela Muko canım benimde cok kötüydü sürekli bi acı su boğazımda uyuyamıyorm yatamıyorum en son doktoruma söyledim renni dou kullanabilirsin dedi dünya varmış.. şişeyi elimde geziyorm simdi.. sende bi sor istersen doktoruna
Zambak Muko canım bende 38 haftadayım yeni yeni rahatladım daha bu acı su konusunda.ama çok zorlandığımda gaviscon içiyordum.özellikle gece yatmaya yakın pek bi şey yeme o çok kötü yapıyor.bide kızartma veya çok tatlı şeyler yeme bana portakal bile dokunuyordu
2prensessannesi Muko canimhic kendine aci cektirme doktoun mide yanmasi icin verecegi ilaci kullan hic bir zarari yok iceri zaten kalsiyum.