Hanımlar 12. Haftamdsn beri hala kaşınıyorum denemediğim sey kalmadı tatlı tuzlu yumurta kuru yemiş ne varsa kestım yine de hala devam ediyor ilaç kullandım karaciğer enzimlerine bakıldı hersey temiz çıktı sımdı de yulaf özü losyonu iyi gelıyo mus dıye duydum varmı aranızda kullanan yada ıyı geldıgın duyan su anda 23 haftalık hamıleyım ne yapacağımı şaşırdım yardım edin lütfen