Arkadaşlar merhaba.. size bir şey sormak istiyorum27+3 haftalık hamileyim.. fakat ayrıntılı ultrasonda ve diğer kontrollerde bebeğim yüzünü hiç göstermiyor. Hatta ayrıntılı ultrason için 3 hafta gittim doktor 3 hafta da göstermedi. Doktorum bi sıkıntı gözükmüyor yüzünü göstermiyor diyor sadece ama ben endişelenmeye başladım artık dün gittim dün yine göremedik yüzünü.. aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu