Merhaba güzel anneler,
Ne zamandır doğum hikayemi yazmak istiyorum ancak minnosumdan vakit bulamadım. Bugün tam 3 aylık olduk bile 🥰 Lafı daha fazla uzatmadan hikayeme geçeyim. Ekim 9u 39+2 deydim o gun sabah 10nda randevum vardı. Eşim çalıştığı için babamla gittim hastaneye muayene nst derken henüz doğuma dair bı bulgum sancım yoktu Doktor 3 gün sonraya tekrar randevu verdi ve eve geldim. Aradan 1 saat geçti geçmedi hafif hafif kasıklarımda kasılmalar hissetmeye başladı ama doğum sancısınin nasıl bişey olduğunu bilmediğim için pek anlayamadım. Bisure sonra sancılarım sıklasmaya başladı ama ben hala evde Vileda yapiyorum 🤣 Sancı geliyor duruyorum gidiyo viledaya devam 🤣🤣 Artık dakika tutmaya başladım 6-7 dakikada bir geliyordu doktorumu aradım ve hastaneye gelmemi söyledi. Duşa girdim hazırlandım sancım geldiği zaman çok ağrıyor ama gittiğinde hiç birsey hissetmiyordum.Hastaneye geldik Doktor muayene etti ve 4 cm açılman var hemen yatisini yapıyoruz epiduralini yapsınlar dedi ben şok korkuyorum sancıyla beraber başladım ağlamaya 😂 Yatisim yapıldı,kanlarım alındı nstye bağladılar sancı geldikçe belim kopacak gibi oluyordu anneme eşime durmadan belimi ovmalarini söyledim. Sancı 70-80lere çıktıkça ben benden geçiyordum 🙄 Sonra tekrar muayene edildi 6 cm acıklii epidural yapıldı. 2 saat boyunca rahat olacaksın bolbol dinlen enerji topla dediler. Epiduralin etkisi geçmeye başladıkça sancılar beni benden alıyordu. Ama kendi sancım açılmaya yeterli geldi şükürler olsun suni sancı almadım. Açılma 8 cm geçtikten sonra suyum kendiliğinden patladı. Sonra epidural dozunu azalttilar ve yürüyüş yapmamı sancı geldikce squat pozisyonunda durmami söyledi doktorum kızım aşağı inmiyordu çünkü. Böyle devam ederek 10 cm açıklığa ulaştık. 23.30 da beni dogumhaneye aldılar giderken çok korktum çok ağladım. Yapamicam doguramicam diye ortalığı yıktım 😂 Çok ikindim sancı geldikçe ikinmami söyledi doktorum. Kızım yan geliyordu ve epizyotomi yapmak zorunda kaldılar ve kesi yapıldı nitekim 23.45 te minik kızımı sağlıklı bı sekilde kucağıma aldım. 16.30da hastaneye girdim 23.45 te doğurdum 🧡 Çok dikişim vardı ama olsundu artik ben bir Anneydim herşeye değerdi. 💜