Bende dün öğrendim cinsiyeti 17 haftalık hamileyim doktor erkek dedi.3.evladım olacak Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. 1 oğlum 1 kızım var .Ama gönlümden kız geçiyordu kızımın kız kardeşi olsun çok istedim ama sağlıklı olması herşeyden önemli Rabbime sonsuz şükürler olsun .