Esra-dmr Firdevsc canım bende 17+3 ikiz çift yumurta ikizlerine hamileyim ☺️ 16. Haftada bıraktırdı doktorum bana. Pruluton iğnem vardı haftalık onuda bıraktık. Herşey yolunda dedi ☺️
ikizcanlarim2021 Esra-dmr baştan riskli miydi gebeliğiniz. Şuanda herşeyin yolunda olması çok güzel darısı bana olsun inşallah
Esraa16 Firdevsc 7. Haftada başladım 33. Haftaya giricem hala kullanıyorum onunla buralara kadar geldim rahim duvari kalinlasitiyor düşük veya erken doğum olmasın diye
Esra-dmr ikizcanlarim2021 tüp bebek tedavisiyle oldu benim kuzular ☺️ Risk yoktu önlem amaçlı kullandık hepsini ☺️Rabbim size de sağlıklı gebelik yaşatsın ☺️
Astrotuba Firdevsc ben tüp bebek ile çift yumurta ikizlerime sahip oldum çok şükür. Progestanı fitil olarak hamile kalmadan önce kullanmaya başlamıştım hala kullanıyorum. Doktorum doğuma kadar kullanacaksın dedi. Çok şükür zorlanmıyorum.
Guul Firdevsc ben 31.haftadayim halen kullandırıyor başından beri. Rahim ağzına iyi geliyormuş olası bir kisalma vs önlemek için yada geciktirmek için. Bana öyle açıklamıştı doktorum