Smgyldz Günde en az 5kez yediklerimi çıkarıyorum su bile içemiyorum. Normal mi acaba? Bebeğin beslenemediğini düşünmeye başladım böyle olunca sizce ne yapmalıyım
Deletedmom71 Smgyldz bu kadar kusmanız tabi ki normal değil. Ben maksimum 2 defa kustum buda birkaç kez oldu. Doktorunuza söyleyin bence ya da hastaneye gidin. Gerekirse serum takıyorlar hamileler için.
Anne3434_ Smgyldz canım 10 haftanın içine girdik 4 haftadır serum yiyorum iki günde bir ona rağmen kusmam oluyor bazen ama bebeğimin gelişimi çok iyi bu ilk üç ayda bebek annenin vitamin depolarından besleniyormuş ama bizim kendimizi besleyip vitaminsiz kalmamamız gerekmiş bulantılarımız geçerse inşallah eskisi gibi oluruz
Abdbahar Smgyldz ben şuan 25+4 üm ve ve ilk üç günde en az 4 kez çıkarıyordum ilk 3 ayda bebeğin beslenmesi diye bir durum söz konusu değil bir lokma bile alsan ağzına o gidiyor ona hiç korkma ben serumlarla geçirdim
emoselos Valla ben ölü gibi yatıyorum birşey yemeden duş alamıyorum suyun kokusundan mahvoldum resmen 10 haftalık olduk biz
emoselos Smgyldz açlıktan ölecegim neredeyse Rabbim yar ve yardımcımız olsun inşallah hepimizin hayırlı bir şekilde alırız bebişlerimizi
Tugbacnm Kizlar 38 haftaligim en bastan beri kusuyorum hemde öyle böyle degildi hastanede yattm serumlar igneler biraz büyünce zofran durdurdu azaltti yani simdi bile hafta bir sabhlari bos mideyle cikartiyorum rabbim yardmcimiz olsun kolay degil