Merhaba arkadaşlar hepimiz duymuşuzdur Çin takvimine göre cinsiyet belirlenmesini 700 yıla yakın hiç yanıltmamış diyorlar ben 6 haftalık hamileyim az önce bi arkadaşım bana baktığını ve erkek olacağını söyledi ben inanmıyorum böyle şeylere kız erkek hiç farketmez elli ayağı düzgün olsun yeterki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz??