aysenur_3460 Pazartesi günü sezeryan olucam daha önce bu hastanede sezeryan olan varmı nasıl geçti yardımcı oluyolarmı ilgilenmeleri nasıl??
Senayyalcin aysenur_3460 Hastane bana çok yakın orda doğum yapan tanıdığım var çok beğenen de var beğenmeyen de var ortalama sanırım
3636 aysenur_3460 bende burda bekliyeyim lütfen sende doğum yaptıktan sonra nasıl geçti söyle o kdr çok post açtım ki hiç kimse sanki oraya gitmiyor gibi cevap veren olmadı
3636 aysenur_3460 bildiğim kadariyla zorunlu olmadıkça sezeryan olmuyor canım nasıl karar verdiler sezeryana bilgi verirmisin
cicekkizimm aysenur_3460 Tanıdığım bi çok insan var bu hastanede doğum yapan ve memnun kalan. Allah izin verirse bende sancaktepe ilhan varank’ta doğum yapmak istiyorum normal doğum🤲🏻☺️
3636 Senayyalcin ewt bana da öyle diyorlar gittiğim sağlık ocağında ebeye sordum nasıl diye çevredeki herkes oraya gidiyorlarmis ve temizmis
aysenur_3460 3636 ilk doğumum sezeryan olunca 2.mecbur oluyorsun canm bide heryer öğle artık kolay kolay sezeryan yapmıyorlar ilk doğumumda ben çok zorlandım 9 cm doğuramadım çıkmadı kafası sıkıştı iri çocuk olduğundan
aysenur_3460 cicekkizimm inşallah canım bende bi çok kişiden tavsiye alarak gidicem inşallah güzel geçer doğumlarımız
Senayyalcin 3636 Lütfen Doğumdan sonra hastane hakkında bilgi verir misin bir de neden sezeryan acaba
3636 Senayyalcin tatlım benim 7 Şubat ama çok kararsızım oraya gidip gitmemekle kontrollerimi ordan yapıyorum ama eğer nasip olurda orada olursa özellikle hastane hakkında bilgi veririm
Senayyalcin 3636 Teşekkür ederim ☘️ Bu arada dün arkadaşım Ümraniye eğitim araştırma da doğum yaptı aşırı memnun konforlu temiz ve rahat olduğundan falan bahsetti ve doktorlar aşırı bilgili orayı da bi araştırın isterseniz ben oraya gidiyorum şahsen .
3636 aysenur_3460 tatlım nasılsın doğum yaptın mı pazartesi günü sezeryan olucaktin hastane hakkında bilgi verirmisin 😘