NilayRuya 20+5im arkadaşlar atar damar hariç daha farklı atımlar hissediyorum sanki karnımda , bebeğin kalp atışını hissetmek mümkün mü bu zamanlar ? Daha doğrusu bunu böyle hissetmek mümkün mü?
Rmeysa_1661 NilayRuya kalp atışını hissetmeniz imkansız gibi birşey muhtemelen ufak ufak tekme ya da elle ittirmeleridir
tugce_25 NilayRuya vala ben hissediyodum yada bana öyle geliyodu karnim atıyodu damar gibi elimi koyuyodum öyle uyuyodum bazen sırt üstu uzanip izliyodum karnimi 😁😂
Oglm_0212 NilayRuya hıçkırıkta olabilir 36+1 im günde 2-3 kez kalp atıyor gibi hıçkırıyor eşim elini katınca hissediyorum diyor 😊
Oglm_0212 NilayRuya kesinlikle özellikle meyve yada soda içince hıçkırıyor 5-6 dk😍😍 darısı size o günlere gelmeye
bltern1 NilayRuya karnın seğiriyor damar atması gibi benim hamileliğimin başından beri var o bende bebeğin kalbi sanıyordum ama değilmiş 🤣