Kızcelerim 3-4 gündür yemek yedikten sonra mideme kramp girip duruyor bir iki kere kasıklarıma da girdi ağrı oldu herhalde bu ay erken adet olcam dedim adet sancısı olunca 3 kere falan sonra kesildi kramp girip duruyor bazen benim gibi olan var mı acaba ???