Kızlar son adet tarihim 30 mart yani 40+4 günlük oluyorum ultrasyondada öyle ama ilk haftalar geç döllenme olduğu için ona gore gittik bebeğim son aylarda haftasını yakaladı dün gece sağ ayağımın sismesiyke acile gittim herşey iyi bebekte iyi dedi başka hastaneye yönlendirdi ayağım için gittim önemli olmadığını söylediler bebegimede baktılar sancı çıkmadı doktorda inatçı hiç sancı yok dedi pazartesi için gel yarış vericez doğumu biz başlarda dedi yani osmana 41 haftalik olcam merak ettiğin suni sanci çokmu kötü ben çatı muayenesi olurken zorlandım ebede nasıl normal yapacam acı eşiğin yok desi aklıma takıldı o agrilar çokmu zor