Mom86 peki bu sizi neden ilgilendiriyor? Begenmediyseniz görmezden gelseydiniz. Bende bı sürü saçma post görüyorum yorum yapma gereği duymuyorum sonuçta herkes hamile kalp kırmaya polemiğe girmeye gerek yok. Yardımcı olabileceğim bişey varsa oluyorum yoksa görmezden geliyorum. Postta yazmışmiyim bu post mantıklı mı ? Sacma mi diye. Cinsiyet hakkında fikrin varsa yazmak istersen yazarsın istemezsen görmezden gelirsin.