Selamun Aleykum Kardeslerim… Onlelikle bugun hamile ablalarim kardeslerime Rabbim evlatlarini saglikli sıhhatli hayırlısıyla vede bir nefeste kucaklarına vermeyi nasip etsin… Ben size doktorumun anlamadgm bi konusmasi hakkinda soru sorucaktm hala kafami kurcaliyo.. suan 10+ 4üm bebegimi 5 haftalikken ogredm doktorum bana ilk ultrasonla baktgnda normalde 1300 değerinde ultrasonda gozukmez bizim gormemiz icin 1800lerde olması lazm dun yapildigi icin 1300 bugun buyuk bi ihtimalle artmistir dedi yani anliyamadm dis gebelikte olabilir allah gostermesin ama degil gozukuyo dedi bi dahaki gittigmde kalp atisini duyduk dedi baska bisey demedi sizce ne yapmaliyim ? Doktor kafami karistrdi