Kızlar merhaba. Ben 17+5 gebeyim. Bugün kontrole gittim ama bebek uyuyo dedi hareket ettiremedi doktorum. Kalp atışında sıkıntı yok ama hareket etmedi hiç. Bende biraz evhamlıyım korktum birşey mi var diye. Birde kasıklarımda ve belimde bu hafta ağrılar başladı. Karnımada da sancı mı giriyo bebek hareketlerini mi hissediyorum anlamadım. Benimle aynı durumda olanlar var mı 🤦♀️😔