Selam kızlar biz 16. haftamıza girdik hamileliğimin basından beri ah bir 16 olsam diyordum sebebi ise ilk oglumda 16. haftada bulantılarım tiksinmem enerjisizliğim birden kesilmişti. Ama suan hala devam ediyor birde bu ara fena baş ağrısı eklendi🥺 bakalım bu gebeliğimde sıkıntılar ne zaman son bulacak. Onun dısında herseyi maşallah cok güzel daha hiç kilo almadım sürekli yatmama ragmen bulantıdan sanırım. Hala düzenli egzersizlere baslamadım yoga düşünüyorum kısmetse. göbeğimde son iki gündür çıkıyor ile çıkmıyor arasında kaldı. İlk gebeliğimde toplam 15 kg almıstım bebeğim 3750 dogmustu. Karnım basket topu kadardı fazla büyümedi ve haliyle göbeğimde hiç çatlak yok acaba bunda olurmu çok korkuyorum en takıntılı oldugum yer kalcamda basenlerde var ama onu takmıyorum😅 ilk gebeliğinde çatlamayıp 2. de çatlak olan oldumu? Sizlerin hamileliği nasıl gidiyor 16. haftadan sonra rahatlama oldumu gercekten?