Selam sevgili arkadaşlar, bir çok yerden değişik değişik yorumlar aldım. Kulaktan dolma şeylerde var elbet ama hep birlikte aydınlanalım diye tecrübeli annelerden bilgi istiyorum. Sancı başladığında, çoğu kişi evde Ilık duşunu al sancıların sıklaşmasını bekle gibi şeyler yazmış. Yada bir kaç kişi suyum geldi hemen gittik yazmış. Bir annemiz açılmam vardı 1 hafta bekledim daha çok açıldı yazmış. Nişan gelirse başlama belirtisi diyen olmuş. Benim ve buradaki çoğu annenin ilk gebeliği.. ve kendi adıma sezaryen yada normal Doğum ikisindende korkmuyorum.. sadece bilinçlenmek istiyorum.. doktorunuza sorun diyen anneler olacaktır elbet, bazı doktorlar sezeryane yatkın bazılarıysa normale.. ben bizzat yaşayan annelerin yada araştıran anne adaylarının fikirlerini istiyorum. Çok uzun oldu ama şimdiden çok teşekkürler ☺️ hep beraber sağlıklı doğumlar geçirmek dileğiyle.. 💕💕