Kızlar benim de son 31 günüm. Valize yerleştirmek dışında tüm hazırlıklarım tamam gibi. Size “evicup” kullanmanızı önermek için yazıyorum. Ben kullanmaya başladım. E vitamini içeren bir tablet bu. Her gün tableti delip 2 göğüs ucuma pay ediyorum. Bu şekilde doğumdan önce 1 ay kullanılırsa göğüs ucu çatlama/yara olma ihtimali çok düşüyormuş. Bilginize..