Merhaba kızlar 20+1 günlüğüm bugün detaylı ultrasyon cekıldık çok şükür oğlişimde bende sağlıklıyım. Fakat doktor 1 hafta geriden gelıyor 19+1 günlük dedi ve adet tarihinle uyumlu 20+1 gün dedi hiç sorun yok dedi 1 hafta geriden gelmek sorun degıl dedı bnı gibi cevaplar alan varmı doktorun