BurcuKeskinGr İyi akşamlar.. 24.haftama girmek üzereyim ve bi kaç gündür sol göğüsümün altında,tam kaburga bitiminde ince bi ağrı hissediyorum,yanma gibi.Hamilelikte bu normal mi? aranızda yaşayan var mı?
Aybikee BurcuKeskinGr aynısını ben yaşıyorum 1 haftadır, sanki biraz hafifledi gbi dr a sormadım henüz
Ozlemmmmm BurcuKeskinGr bende cektim o haftalarda normaldir heralde su siralar yok ama simdide midem agriyo bakalim daha neler göreceğiz😁
busra1361 Merhaba bende 23 haftalık hamileyim bende de yeni başladı sağ tarafta özellikle. yarın kontrolum var sorucam doktora bakalım. Herhalde büyümesiyle alakalı
nurdanerol Bende 27 haftalığım tam sol göğüsümün altında avuç içim kadar bi bölmede ağrı hissediyorum ve dokununca bu his artıyo ve yemek yerken uyuşma hissediyorum neden olur bu acaba