Canım benim ilk gebeliğimde oğlum 2 hafta önde gidiyordu son adet tarihimi net doğru biliyordum 39uncu haftada sezaryana girdim ama oğlum 41 haftalık çıkıyodu ultrasonda ve tüm ölçümlerde şimdi iknci gebeliğim bu haftaya kadar normaldik şuan 30uncu haftadayız fakat 31 çıkıyor bir sorun teşkil etmiyo doktorumda öyle söyledi haftasından önde yada geride çıkabiliyolar çok büyğk fark olmadıkça gelişim geriliği veya başka hastalıklar olmadıkça bana böyle söylendi