Fatmamuduk betulseyde Canım kullanan arkadaşlarım var onların içtikleri ürünler humana anne çayı ve e bebekte ki bu malt süt arttırıcı içecekler var onlardan kullandılar bide emzirme dışında bile süt sağmaya çalıştılar kanallar açılsın süt uyarımı yapılsın diye, bildiklerim bu kadar
Ortmenanne16 betulseyde bir anne adayı yazmıştı buraya incir kompostosu yada hoşafı az şekerle yapmış içmiş tazyikli gelmeye başlamış sütü maşallah deneyin ne olacak incir doğal bir gıda neticede 🤭🤭
Mcakir betulseyde Bulgur arttırır diyorlar 😊 ilave tavsiyem eğer mamayla besliyorsanız mamayı göğsünüze dökerek besleyin. Emdiğini zannederek yesin mamayı. Emdikçe çoğalır İnşAllah🙏🏻
2ErkekAnnesiiiii 2.5 litre su içiyorum hergün maden suyu ve cennet hurması tüketiyorum baslarda süt pombasıyla süt cok sagdım cocugum ameliyat gecirdiği için ve geceleri uyanmadıgı için suan sadece emiyor ve tek gögsümden 160 mlden fazla süt cıkıyor☺️
Esragdk betulseyde Merhaba , Bestlak süt arttırıcı damla öneririm faydasi oluyor kendimde kullanıyorum çocuk doktorumuz önerdi bizede.
1PrensAnnesi betulseyde arifoğlu markasının anne çayı baya iyi çok su içmek iyi gelir bulgur yeyin bolca ve ten tene temas emmese bile bebeği hep göğüse yakın veya göğüste tutun süt akışı otomatik oluyo böylelikle süt yok diye de şartlanmayın olan sütte gider psikolojikmen üretimi engellemiş oluyosunuz