gunessare canım Naile gökçe hanıma gidiyorum, çok memnunum. 135 TL muayene ücreti, fakat zam geldiyse şuan bilmiyorum. Haftaya ayrıntılı ultrason var. Onun dışında ekstra tahlil falanda yaptırmadım. En uygun burası geldi bana diğer hastaneler için durumum pek yok suan