Pyrzcnr 😁yolu yarilamişıq, diyorumda artik cicili aylarim bitdi benim, bundan sonra herşeyi gozluyorum bebekden, mide agrisina bile normal bakiyorum, ama çocuklugumda o agrini nasil yaşamişamsa şimdi gozum korkuyor, aciya dayanma gucum yok, dayanamiyorum, annem bazen diyor sen nasil dogum yapican, adi sancmalara bu kadar tepki veriyosun🤗ve hatta normal dogum istoyorum😁bebişimde biraz mi yoksa bildiyiniz ters inad, 24 hafta olduk hala cinsiyyetini bilmiyoruz, usmde yuzunu bile gostermek istemiyor bazen, bacak arasini bile hiç hiç gostermeyib