Damlada91 Merhaba arkadaşlar 15 gun once histeroskopi oldum rahimde perde ve polip vardı ameliyattan sonra doktorum spiral taktı ve Cyclo-prognova verdi beyazlar bitti kırmızı haplara geçtim ama kanamam var bu normal mi acaba belimde çok ağrıyor