mesit34 Bugün doktor spekulum ile vajinamdan sürüntü aldı , haftayada catı muayenem var daha önce catı muayenesi olanlar yazabilir mi catı muayeneside aynı spekulum kullanılarak mı yapılıyor yada acıyor mu nasıl bir işlem ??
KubilayGizemzkan mesit34 iki parmakla oluyor canım hiç korkma basit bir işlem kontrollü ederken derin nefes al ve kendini kasma ilişkiye giriyoruz sonuçta o kadar abartılacak kadar değil 🙏🏻🙏🏻
DilekAlkanat mesit34 bugun vardi benimde hicde abarttiklari gibi degil. Doktorum sakin ol nefes al dedi isaret parmagi ve orta barmadigi ile bakiyor ve cok kisa suruyor hic korkmana gerek yok.
mesit34 KubilayGizemzkan dediklerinizi yapıcam insallah korkmam normal dogum istedigim icin bunda bile metanetli olmam lazım 😌😌
KubilayGizemzkan mesit34 gerçekten milletin dediği gibi kötü değil acımadı değil ama aman aman abartılcak kadar değil 😊🤰🏻
Elfela Benimde yarın catı muayenem var cok kasmamak lazımmış zaten 5-10 saniyelik biseymis saatlerce sancı cekicegimizi düsünürsek 10 saniye nedir ki 🙂 sonrasında acılma kanama vs olur mu diye endiseliyim asıl ben
NecmiyeSerkanGrdeyir Elfela hafif kanaman oluyor canım ama korkulucak birşey yok normal kanama olması
Burcusamet Elfela cumartesi gunu cati muayenesi oldum ben kendimi cok kastim o yuzden canim yandi carsamba nasipse bidaha gidicem acikcasi tirsiyorummm..ama o kadar zorlanmama rağmen kanamam falan hicbisey olmadi
Tuba704 Elfela kasmassan neden olsun ki🙈 Ama bende henüz olmadım yarın akşam yazabilir misin nasıl geçtiğini?
Elfela Tuba704 canım çatı muayenesi yapmadı doktorum ☺ 36+6 dayız erken dedi.. oysaki yaparız demişti belki haftaya yapar
Ayse92 Bende bugün oldum ilk kez kasmadiginiz sürece zor değil aci hissetmedim ben ama 2.5 cm acilmam varmis onun etkisi var mi bilmiyorm ama sancim yok acilmam baslamis sizde var mi doktorlariniz bisey dedi mi?
kubrafatih28 Genelde Kaçıncı haftada çatı muanesi yapılıyor biz 37 olduk cuma günü kontrolümüz var. Muayene yapar mı 🤔🤔🤔