Karannansi bi ılık duş al doktorunla iletişime geçebiliyorsan haberdar et canım durumdan o seni yönlendirir ama sancılarını evde karşıla derim daha rahat olur 5 dk da bir gelmeye başladığı zaman hastaneye gitsen yeterli olacaktır ama yine de bi doktorunla görüş derim ara ya da mesaj at