merweeilbey1 Mrb kızlar 20+2 günlüğüm bugün ayrıntılı ultrasonum vardı herşey normal görünüyor bebeğin bir hafta geriden gelmesi hariç yaşayan var mı süreç nasıl devam ediyor? pazartesi gidicem doktora bakalım kendi doktorum ne diyecek
Dodo_20 merweeilbey1 benimde bir hafta geriden geliyordu. Doktor geç döllenme olabilir dedi, adet tarihimi değiştirdi. Şuan 34 haftalığız herşey yolunda çok şükür 🙏 Endişelenmeyin 😊
merweeilbey1 Dodo_20 benimde geç döllenme ama ilk haftadan düzeltme yapılmıştı şimdi nasıl olur bilemedim 🤔