mucizemm01 kizlar sürekli aglayasim geliyor , bugün de durduk yere agladim ama gülüyoruz esimle yani öyle bisey anlamadim gitti normalmi bu aralar ?
Aliveanne mucizemm01 Normal canım hormonların seni ele geçirmiş 🙂 . Bebeğini düşün ve ağlama o kadar güzel bir duygu ki . Şuan 2. Ye hamileyim ben de ilk bebekte senin gibiydim . Ama suan mutluyum . Sen ne duygu hissedersen bebeğinde onu hissediyor unutma .
[silindi] Hormonlardan normal yani sebep yokken ağlaya bilir ya da güle bilirsiniz hamilelik gerçekten değişik bir olay😅🤭
Aliveanne mucizemm01 En güzel duygular bunlar . Ne yaşamak istiyorsan onu yasa tadini çıkart o zaman …🙂