Ayse_11 canım 5+3 te benim de oldu . Proluton yaptırdı doktorum . Akıntımla birlikte pembe sıvı geldi biraz . Sonra bidaha olmadı şükür . Şuan 6+5 oldum . Doktor bana da yat 10 gün dedi . Ama yatabilen biri değilim . Sadece ağır iş yapmadım . Eşim yaptı hep çoğu şeyi . Düşük tehditi de olabilir yerleşme de . O yüzden sende dikkat etmelisin . Ama stres yapma içini ferah tut . Devamı olmazsa hiç korkma .