Haticeada Merhaba anneler gününüz nasıl geçiyor ne sıkıntılar var bizde bel ağrısı aşağıda sanki baskı var kasılma var bide oğluşum la 37+4uz
SeldaSngl Haticeada 36+4 az önce ağrılarım yüzünden ağlıyordum.. nefes almakta bile zorlanıyorum , ne şekilde uzansam da rahat edemiyorum 🥺🥺 12 gün sonra mecburi sezaryen olacam. Durumlar vahim 🤯🥺😩
alenrenas1 Haticeada 36+3 muhtemelen 25 ocak sezeryan tarihim 🙏🏻🙈 korku var stres var bel agrısı var 🤗birde catlaklar olusmaya basladı maalesef 🙈
Baturay Haticeada 36+5gunluk ben daha çatı muayenesi olmadım sancılarım ve ağrılarım da çok var allah herkese hayırlı evlatalr nasip ettsin
tugce_25 Haticeada 37+4 geçmeyen bel ağrısı kasılma mide yanmasi kusma hersey var bizde maşallah ins bu gece doğarım :)
Miroley 37+1 haftaligiz çatı muayenesi oldum çatı darlığım varmış kilo alımı devam ederse doktor sezeryana dönebiliriz dedi nst dede sancılarım çıkıyordu bakalım kendimi takıp etme modundayim ☺️
TDE Miroley ben de 36+6yım aynı şeyi söyledi bekliyoruz bakalım. Sancılarım da çıkıyor. Doktor en fazla 38e kadar bekleriz bu kadar sancıya bebek strese girer dedi bakalım ne olacak
Ari 35 +3 deyiz ince ince agrilar basladi nts de sancimiz çıkıyor 🙊 durmadan tuvalet sorunu başlıca bir problemimiz 😔🤱
Ozlem1998 36+2 ikiz gebeyim suyum azalmış yatış verdi doktorum yarın doğum olabilirmiş. Dua ederseniz sevinirim güzel anneler 🤰🏼
Haticeada Ozlem1998 canım hiç korkma benim ablamda ikizlere hamileydi ve çok iyi geçti 36haftalikrn doğdular sadece. 2gun kuvezde kaldılar kuvezde kötü bişey deil ama allh kolaylık versin inşallah canm sağlıkla alirisn kucağına 🥰❤️
Vedatsehnaz Esra3850 ayni haftadayız benden de sorsan ne gelen ne giten var dün muayeneye gittim 3 sm açılmış ama nişan yok sancı yok hele su falan hiç yok anlamadım
Seyit 37+1 haftalık geneyim ilk gebeliğin sezeryandi buda sezeryan olucak belimde karnında ağrı oluyor sık sık da idrara çıkasım geliyor normal mi bilemem
Btm571 alenrenas1 birşey sorcam acaba sezeryanda epidural genel spinal ameliyatlarda fark ücreti aliniyormu sordunuzmu acaba
Emeldikici 36+1 im nts de sancım çıkıyor ve baskı yapıyor ağrılarım oluyor evde sürekli yatmam gerekiyormuş inşallah geçecek bu günlerde 🙏
Haticeada Emeldikici canm korkmana gerek yok artık bebek kanala girmiş olabilir o yüzden de dogsalar bile bu haftadan sonra sorun olmuyor Muş şükür
SeldaSngl Seyit belimde 2 tane fıtık var ileri düzeyde olduğu ve normal doğum sırasında patlama riski olduğu için