nkt7- Merhaba, bir konuda görüşlerinize ihtiyacım var arkadaşlar. 6 haftalık hamileyim doktorum folikasit ve balık yağı tableti verdi. Açıkçası kilo alma endişesiyle bunu kullanmak istemiyorum. Herhangi bir zararı olur mu?
nkt7- 25moonlight-2021 kilo problemim yok o yüzden aslında herhangi bir test yapılmadı sadece ultrasonda gördük bebeğimizi. İhtiyacım olduğu için verdiğini düşünmüyorum gittiğim doktorun.
25moonlight-2021 nkt7- sizin ihtiyacınız için değil bebeğin ihtiyacı olduğu için veriliyor zaten o ilaçlar