Asyamzll canım eğer ben bıraktıysam herkes bırakır bunu kesin ve net söylüyorum sana. Ben sigara tiryakisiyim ve hamile olduğumu öğrendiğimde kafama takılan tek şey sigaraydı. Nasıl bırakırım yapamam vs gibi hep içimden geçen bu düşünceydi. Doktora gittiğimizde de pazarlık yapıp en azından günde 2-3 e izin vermesi için ısrar edecektim. Neyse biz 5+3 de ilk doktor randevumuza gittik, doktor daha baştan söyledi sigara yok, kahve yok vsvs ben lafa giremeden bana dediği şey; senin canına emanet bir canlıyı zehirlemek ister misin? Ya da doğduğunu düşün bebeğinin yanında içmek istemessin değil mi? Dedi bana. Bebeğinin yanında içmek istemeyeceğin şeyi bebeğin senin içindeyken göz göre göre nasıl içeceksin dedi. Ve haklıydı tabii. Öyle dedi ya bütün vicdanım üzerime ağırlık yaptı resmen. O anda karar verdim sonuçta bu geçici bir süreç, bu süreci vicdan azabı yaşayarak geçirmek yerine sağlıkla geçirmek en doğrusu. O günden sonra bende 1 bucuk paket sigara vardı. Bir kaç güne yaya yaya az az içip bitirdim, son dedim kendi kendime. Bir daha da paket almadım. O zamandan beri (34 haftalığız) ağzıma bile sürmedim. Arada canım istemiyor değil ama kokusu bile midemi bulandırıyor şuan. Yapabilirsin canjm geçici bir süreç bu. Son paketin bitince daha da alma, kahve de içme ki sigara isteğini de tetiklemesin. Ben o zamandan beri kahve dahi içmiyorum. Hiç de zorlanmadım inan ki. Bebeğini düşün minicik sana muhtaç, sen sağlıklıysan o da sağlıklı olur. Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😂🤗