Dua35 Arkadaşlar merhaba yarın 15 hafta olucaz İnşaALLAH,her şey normal giderken bugün Kasık ve vajinamda ağrı var 1 hafta öncede oldu doktora gittim normal demişti her şey,sizlerde de oluyor mu ?
Angelsmom29 Dua35 bende mi bir sorun var acaba ya ne kasık agrısı ne bel agrısı ne başka bir agrı hiç bir belirtim yok normal mi acaba
Sose Dua35 normal normal merak etme bebek kese plesanta iyise sorun yok ağrının olması demek rahmin büyüyor demek ayaklarını uzat sırtınada yastık koy uzan biraz hafifler 😌
Nilasyamom Kuzu ben de 15 hafta hamileyim kasık ağırlarım oluyor benim arada. Korkma bence sonuçta içinde bir can büyüyor ve rahmin genişliyor. Dua et ve dinlen ☺️ Ayrıca bol su iç 🤍
Dua35 Nilasyamom Canım çok teşekkür ederim güzel cevabın için 🌸🥰bende öyle yapmaya çalışıyorum ama çok evhamlıyım ya🥺
Angelsmom29 Maria9 2 kaybım var canım 11 ay önce de oğlumu kaybettim böyle de belirti olmayacnca ister istemez takıyorum inşallah hersey yolundadır 🤲