Xiamoinin robotu var bende haritalandırma özelliği olan şu an en üst model sayılanı ama şöyle söyleyeyim eğer o robotu alabilecek bütçeniz varsa yerine dysonn öneriyorum şiddetle..4 ay evimi robot temizledi yani ben öyle sanıyormuşum sonra alerjim oluştu toza çünkü yeterli temizleyemiyormuş dysonn a geçtim ve dedim ki daha önce elektrikli süpürge kullanmamışm böyle bir temizleme gücü ve rahatlık yok emin olabilrsinz.Yani almayın robot tavsiye etmiyorum.