Naz0 Ben 5 haftalık hamileyim, söylemekten ve sonra düşüşden çok korkuyorum😖 Siz ne zaman söylediniz?
Asilinannesi1 Naz0 ben sadece eşime söyledim. Kalp atışını duyduktan 1-2 hafta sonra söyledik herkese. Her şey güzel olur inşallah 🌺
Elifmstf Naz0 14.haftamda sadece annemlere dedik kalan bı kaç arkadaşımız biliyodu onun haricine deme gereği duymadım. Bı kaybım var o yüzden söylemek de istemiyorum uzuuunca bı sure daha😇 şimdi 18 haftaligim daha erken geliyo😇😂
MihricanA Naz0 Ilk öğrendiğimde kendi aileme esimin ailesine soyledim zaten baskasinin bilmesine gerek yok dedim
Minnakhamis Naz0 18. haftada aileler ve samimi arkadaşımlarım öğrendi ama yaşadığım şehirden kimse bilmiyor 😬
Ikizdeniz Naz0 aileler biliyor ama etraftakilere 3 4 aydan sonra söylerim önceki hamileligimde de oyle yaptim
Barbi Naz0 benim üç ayım dolmadan kimseye söylemedim.annem eşim ailesi hariç onlarıda sıkı sıkı tembihledim.sende hiç söyleme bence bunun en hayırlısı böyle
058elf Naz0 kalp atışını duyduktan sonra anneme söyledim 2 aylıkken kayınvalideme söylemiştim ikisini de tembihlemiştm kimseye söylemeyin diye. 3 aydan sonra da soranlara söyledim ☺️
Ortmenanne16 Naz0 ailelerimiz hemen öğrendi sevincini paylaşmak istedik 3.aydan sonra da tüm ahali öğrendi eşim esnaf zaten yaşadığımız yer küçük tanınan insanlarız 🥳🥳🥳
BerrusMom Ailelerimize kalp atışını duyduk söyledik.11 haftalık hamileyim yeni yeni söylüyoruz çevreye eşe dosta
Almirasu Naz0 8 haftalığım canım eşim 5 haftalıkken söyledim yakın ailem yeni öğreniyor daha çoğu kişi de bilmiyor 16 haftalığa kadar pek duyurmam duyana da yapacak birşey yok