annepanda arkadaşımda aynı sorun var şuan dün öğrendi tansiyon düşüklüğü tehlikeli korkutmak istemem hemen önleminizi alın lütfen🙏tansiyondan çok çektim bebeğim tansiyon yüksekliğinden gelişimi geriledi kan akımı kötü gitti. Benim sıkıntım sonradan öğrenmek oldu. Düşüklüğünde bunlar yaşanıyormu bilmiyorum ama mutlaka doktor gözetiminde olun