25 yaşımdayım gebeliğimin 14+3 ündeyim🌸🙏🏻 benim belimde fıtık var bu hafta itibariyle de belimin sol tarafından ani sancı şeklinde ağrılar yaşıyorum. sizce bel fıtığım ileride normal doğuma engel olur mu? bel fıtığı olupta normal doğum yapan annelerimiz var mı🤗 hepinize sağlıklı bir gebelik diliyorum 💜🐞