Gizemakarsu benimde 18 haftalıkkenxeşi aşağıda ama 5. Aydan sonra yukarı çıkar dedi doktor şuan 20. Haftamdayım haftaya detaylı ultraaona gidicem inşallah düzelir ama biraz fazla ayakta durursa kasıklarımda vajinamda baskı hissediyorum düzeldimi düzelmedimi bende merak ediyorum inşallah düzelir dikkat edicez cnm yapacak bişey yok bebişler iyi olsunda 🤗