Fatma6161 Merhaba bilen biri yardım edebilir mi 32 hafta çalışabilir raporum aldım e devlette hemen göründü hastane bildiri yapıyor bugun 37 haftam calışamaz raporu aldım ama e devlette görünmüyor neden acaba