Beyzanr1 12+5 de gittiğimde cinsıyetı kız tahmın eden doktorum, 14 de erkeğe benzıyor dedi sizce de erkek mı 😃 https://imgyukle.com/i/alZAtf
Prensees Beyzanr1 canım zaten o haftalardan sonra organlar tam olusuyor anca Görmüştür bence 18. Haftanda netleşir :) üstte kalsın dıye yazım belkı bilen vardır tahminde bulunurlar
Kuzeyinannesi96 Bacak arasında testisler var gibi yakınlaştırma belli oluyor ama kordon olabilir mi acaba