cicekkizimm Kızlar sleppy marka bebek bezi kullanan var mı aranızda? Memnun musunuz? Sızdırma, pişik vs. yapıyor mu?
Elifkyhn1993 cicekkizimm cok sivi yaoarsa cikabiliyo ama zmnla gayet iyi oturuyi. Bn yumusakligini begenyrum oglumda onu kullandm kizimdada onu aldim simdi. Acmayi unutupta cok dolu dolu yaoarsa sizar ama normalde olmuyi. Civik kakada cikabiliuo tabi bazen
Ecem1818 cicekkizimm hepsini denedim en iyisi prima premium geldi bütün marketlerin kendi bezine kadar denedim ama yok hepsi pişik yaptı
BurcuLice cicekkizimm ben sleepy markanın bedenleri biraz küçükmüş o yüzden bebeğim doğduğunda yeni çıkan bio natural olanı denicem ama şuan bir paket molfix yenidoğan aldım
Esragdk cicekkizimm Merhaba önce molfix kullandım ama surekli sizdırma yapıyordu şuan sleepy kullanıyorum çok memnunum sızdırmıyor tavsiye ederim . Ayrıca sleepy yenidoğan ıslak mendilleride tavsiye ederim kokusuz oldugu icin ozellikle tercih etmistim cok memnunum .