Sevgiinur canım bende aynıyım ya 36.haftayım iki haftadır tansiyon yukseliyor mideme vuruyor direk kusuyorum afedersin 13 14 oluyor ilaç içiyorum Tansiyon icin ama çarpıntı yapıyor korkuyorum da 13 felan çıkınca basım çok dönüyor ne yapacağız böyle bilmiyorum 😞