Canim bende rüyamda namaz kiliyor oluyorum ve dua ederken kizim olucak onun adini da elif-zümra koycam diyorum ❤Hamileyim ama maglesef 20. haftada Kalbi durdu yavrumun 😔 cok kötü zamanlar gelirdim bebegim Ozaman ama oglan di . Ve tekrar hamile kaldim simdi ise bir kizim olacak insallah ve ona rüyamda gördügüm isimi vericez insallah ❤🌸. Cok uzun oldu kusura bakma ama Demek istedigim suki Demek ki Hayirlisi bögleymis Bak hamile kaliyorum rüya görüyorum kizim olacak diye adinida ögreniyorum ama Oglum dogmuyor 😔 tekrar hamile kaliyorum ve bir kizim olacagimi ögreniyorum . Herseyde vardir bir Hayir canim ❤🌸