Banubaytok Arkadaşlar hamileyim 18 haftalik dusuk tehlikemde var ama düşük çok agriyo gitsem cekerlermi hafta sonuda girdi nasıl dayancam
gamzeserenn Banubaytok Bende de iki gün önce oldu herhangi bi kağıt yoktu ama telefonda sorup onay aldığımı söylemiştim ama ben diş doktorumu tanıyordum. Diğer doktorlar illede onaylı bi yazı isteyebilirler risk almak istemezler sanırım
Beyzan Banubaytok diş doktoruna bağlı bana doktorundan izin belgesi olmadan yapmam dedi. Ama mesela kalp hastalıklarinin by pas olanların filan da Dr den onay alması lazımmış dayıma Dr onay vermedi ama dayım ısrar edince dişçi yapmış hem de impant
Meltemli Banubaytok karanfil yada karanfil yağı varsa geçici çözüm için çok iyi geliyor uyuşturuyor dişi resmen
_imra_1213 6 aydan sonra izin veriyorlar dış için, bende 7 aylıkken gittim kanal tedavisi ve dolgu yaptırdım, bence doktorunuz la danışın, eğer riskli gebelikse🌹
Banubaytok gamzeserenn of ben napacam ya pazartesiyi bekleyim diyom ama bu dis agrisi çok kötü ağrıdan duramiyom bebekte etkileniyo bende
zynpcknn Banubaytok cnm benimde öyle çok feci diş ağrısı çekiyordm arada birde tutar ama eskisi kadar değil benimde düşük tehlikem var doktorumdan da onay aldm çok mecburi değilse yaptırma falan dedi bende korkudan yaptırmadım şuan ağıran dişimin üzerine çok acı dişimin büyüklüğünde ama sarımsak çiğniyip koyuyrm o dindiriyo
Banubaytok 4cocuklu benimki düşük tehlike oldu için hem ondan korkuyom hem dişimde duramiyom annem karanfil koydu ama dışım bitmiş bi anda basladi
Miumiu Banubaytok Kuzum benim de arka taraftaki dişim bir anda kırıldı ve o tarafımla asla bir şey yiyemiyorum. Durup dururken ağrısı yok allahtan ama 14. Haftayı bekliyordum. Şimdi randevu alıp gidicem doktoruma sordum 14 ten sonra her şeyi yaptırabilirsiniz dedi tabi benim riskli bir gebeliğim yoktu çok şükür🙏🏻 Mutlaka doktorunuza danıışın son 3 aya girince hiçbir şekilde tedavi yapılamıyor çünkü mecbur doğumdan sonraya erteliyorlar.
Banubaytok zynpcknn benim dış bitmiş artık bi kacgun böle ağırsa enfeksiyon kapar bu sefer bebeğe bana zarari olur ben hamile kalmadan önce doktor bana bu dis bitmiş çektir demişti tam çektirecek ken hamile oldum ogrendim kaldı arıtmazdı bugün akşam başladı bide hafta sonu girdi dışım bildim ayrılmış etlerim ici görünüyo ben duramam böle sonu kötü olur bunun
zynpcknn Banubaytok şimdi 5 aylık olduk benimde 15.haftamda başladı diş ağrısı sarımsak koymazsm idare edemem asla
gamzeserenn çok zor Allah yardımcın olsun. önce bi acile gidip kadın doğumcuya danış istersen kendi doktorun olması şart değil. Ben 21 haftalığım şuan antibiyotik kullanıyorum apse yapmış sonrada tedavi
Banubaytok gamzeserenn apse daha kötü ya bide benim antibiyote alerjim var hiç içemem bebeğim için çekim diyom ama sanırım bu cehennem azabı gibi insanın canında can aliyo hafta sonu girmeseydi şimdi giderim kadın doğumlar kapalı sanirim
Banubaytok Miumiu bu dis 4 ay değil 2 dayanilmaz cnm ölüm gibi bisey insan ölesi geliyo karninda canım olmasa
gamzeserenn Banubaytok Diş bitikse kendi kendine geçmez ne kdar dayanabilirsin bilmiyorum 2. trimesterde tedavi yapılabiliyor demişti doktorum. Acillerde var nöbetçi kadın doğum doktorları
Miumiu Banubaytok Ah kuzum bilmem mi diş ağrısı berbat bir şey o yüzden bir an önce doktoruna danış uygun dönemdesin de kurtul ağrısından yoksa son aylarda mümkün değil bekleyemezsin allah şifa versin canım🙏🏻
Banubaytok gamzeserenn sabaha kadar artik bi sekilde dayancam ama kendi doktorum takip etti için ondan belge almak istiyom başka doktor bilmez bakmaz umursamaz bir ay önce kanamam oldu acil gittik özele beni geri gönderdi bişeyin yok diye o yüzden pek hepsine guvenmiyom