Geçen ay ayın 15 inde lekelenmem oldu. 16 sında ise doktor kontrolünde sol tarafta yumurtam görünüyordu. 2 gün sonra kan verdim beta hcg 2 çıktı. Doktorum yerleşme kanaması ise eğer 1 hafta da belli olmaya bilir dedi. Sonra test yapmak istemedim ocak ayını bekleyeyim dedim. Şimdi test yapsam çıkar mı? Kasıklarım da ağrı oluyor. Ama çok abartılacak kadar değil