Didem11- Merhaba reglime.1-2 gün vardı. Hamile olduğumu bilmiyordum. El röntgeni çekildi. Bir sorun olurmu yaşayan var mı 🥺
symaa43 sanmıyorum canım. ben 6 haftalık hamileyken öğrendim ve 6 hafta röntgende çalıştım maşallah hiç bi sorunum yok